no worries
Jag pluggar i Australien under hösten 2006. Här kulturkrockar jag med allt och alla och utforska massvis av alldeles nya och uppfinningsrika sätt att göra bort mig, och delar med mig av dessa fantastiska pinsamheter till er. Grattis!
2006-12-07
En liten kortis
Eftersom internet pa det har vandrarhemmet ar lite efterblivet, sa blir det inte sa mycket bloggande.

Har sett ungefar varande museum och sevardhet i Melbourne, sett en Imax-film och undrat varfor inte alla filmer gors i Imax-format och gatt pa ungefar varenda gata i centrala Melbourne i snitt 3 ganger. Pa lordag ska det bli typ upp till 39 grader. Tjo.

A andra sidan, javlar vad jag langtar till pepparkakor och gott & blandat och ahlgrens bilar och killingganget och hogertrafik och svensk musik och akta blondiner och oplanerade gator och anders och mans...

Dagens anekdot: En tidning om en liten liten bit av en cricket-match:
Johnson sent a legside of ther wicketycricket-jacket and went dogside over four, then stevenson got a wicketycricket in the penthouse and got down red.

Sa stod det inte, men det kunde lika garna ha gjort det...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?