no worries
Jag pluggar i Australien under hösten 2006. Här kulturkrockar jag med allt och alla och utforska massvis av alldeles nya och uppfinningsrika sätt att göra bort mig, och delar med mig av dessa fantastiska pinsamheter till er. Grattis!
2006-11-16
(fyndig rubrik här...)
När jag kommer hem ska jag spela Schlager-musik på skithög volym. Kanske till och med Linda Bengtzing.

Det ska inte snöa när det nästan är sommar i Australien. Inte för att det snöade mer än någon minut eller för att snön ens hann landa innan den smält, men ändå.

Sen känns det inte helt rätt när man går in i en affär och ser reklam för sommarkläder med foton på folk som kastar badbollar å vatten å skit på varandra, med julgranar och julpynt runt omkring. Inte rätt alls.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?