no worries
Jag pluggar i Australien under hösten 2006. Här kulturkrockar jag med allt och alla och utforska massvis av alldeles nya och uppfinningsrika sätt att göra bort mig, och delar med mig av dessa fantastiska pinsamheter till er. Grattis!
2006-11-22
Ballarat Cup och Rattle 'n' Hum
Ok, så dagen har spenderats på följande vis:

- Spendera dagen med att titta på hästkapplöpning ("Ballarat Cup") med gratis sprit, massor av uppklädda människor och tokigt väder
- Spill apelsinjuice & vin-mix på byxorna
- Inse en stund senare att byxorna var oväntat tunna och att kameraväskan inte riktitg höll tätt, och njut av att kameran är klibbig och av att det rann ner grejer under det yttersta lagret av displayen...
- Bli totalt solbränd (precis som alla andra)
- Åk hem och vila i några timmar
- Gå ut till "Rattle 'n' Hum", sista kvällen nånsin innan stället stänger för evigt eftersom det blev utkonkurrerat av "Bended elbow". Somna nästan på dansgolvet och gå till McDonald's klockan 22:30.

Lova mig en sak allihopa:
Dansa lite extra mycket i Schlagerbaren för min skull, jag saknar den så =)

This page is powered by Blogger. Isn't yours?