no worries
Jag pluggar i Australien under hösten 2006. Här kulturkrockar jag med allt och alla och utforska massvis av alldeles nya och uppfinningsrika sätt att göra bort mig, och delar med mig av dessa fantastiska pinsamheter till er. Grattis!
2006-09-25
Lagesrapport
Under den senaste veckan har jag hoppat fallskarm, hallit i en krokodil, snorklat over stora barriarrevet, atit pa en cheesig temarestaurang, supit som ett svin (bl a framfor operahuset) och bott pa ett vandrarhem dar prostituerade vandrar pa gatan utanfor.

Jag har ocksa saknat sverige mer an nansin, hatat Ballarat mer an nansin och an en gang kommit fram till att karlek suger, och sa har jag sakert blivit en battre manniska ocksa, vem vet.

Jag har fortfarande tre dagar kvar har i paradiset, berattar mer nar jag ar tillbaka till Ballarat.

Vi hors!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?